0 items in de winkelwagen
  • No products in the cart.

FAQ

Veelgestelde vragen

Hier vindt u de veelgestelde vragen m.b.t. onze producten en dienstverlening. Mocht uw vraag er niet tussen staan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0031 (0)572 346 000 of per mail via info@filmolux.nl.

Hoe kan ik bestellen?

Zoek het artikel dat u wilt kopen, kies de gewenste afmeting en hoeveelheid en leg het in je winkelwagentje.
Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in uw winkelwagentje liggen, u kunt dan kiezen voor “verder winkelen” . Als u meteen wilt bestellen, klikt u op ‘doorgaan naar afrekenen’. Bent u nog geen klant bij ons? Dan vragen wij u een account aan te maken, vul de gegevens op uw scherm in. Bent u al klant bij ons? Klik dan op de link om in te loggen. Als u alles ingevuld heeft bevestigd u uw bestelling door op “bestelling plaatsen” te klikken. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling in uw e-mail box.

Hoe kan ik betalen?

Bent u een zakelijke klant (bedrijf, onderwijsinstelling, bibliotheek)?
Dan kunt u achteraf betalen. U ontvangt uw factuur per post. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen.
Bent u een particuliere klant? Dan vragen wij u vooruit te betalen d.m.v. een bankoverschrijving. Wij nemen na het plaatsen van uw bestelling contact met u op. Helaas is het nog niet mogelijk om via Ideal te betalen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 250 excl. BTW of meer leveren wij gratis. Voor bestellingen onder de € 250 excl. BTW betaalt u € 12,50 vrachtkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De meeste bestellingen worden binnen twee werkdagen geleverd. Mocht een product een langere levertijd hebben dan wordt u hiervan per e-mail of telefonisch op de hoogte gesteld.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Wij leveren uitsluitend aan adressen in Nederland, België en Luxemburg.

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe gebruik ik deze?

U kunt uw kortingscode in uw winkelwagentje ingeven bij “coupon code” en vervolgens te klikken op “apply coupon”.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als u uw bestelling (gedeeltelijk) wilt retourneren vragen wij u om vooraf contact met ons op te nemen via 0572 346 000. Wij zullen de retour afhandeling met u bespreken.

Een artikel is foutief of beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

In dit geval vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via; 0031 (0)572 346 000. Wij zullen de foutief of beschadigde artikelen in dit geval omruilen.

Ik wil een oude bestelling graag opnieuw bestellen, hoe doe ik dit?

U kunt uw oude bestellingen in uw account (mijn account) terugvinden. Klik op de bestelling die u wilt herhalen en klik op de knop “opnieuw bestellen”, uw winkelwagen wordt automatisch gevuld met de artikelen van de vorige bestelling.

Ik weet mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet meer?

Klik onder het inlog scherm op de link “wachtwoord vergeten” of bij mijn account “lost your password?”. U kunt in het vervolgscherm uw e-mail adres invullen, u ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik weet mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet meer?

Klik onder het inlog scherm op de link “wachtwoord vergeten” of bij mijn account “lost your password?”. U kunt in het vervolgscherm uw e-mail adres invullen, u ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik heb een vraag, hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur t/m 17.00 uur.
U kunt ons bereiken per e-mail via info@filmolux.nl en telefonisch via 0031 (0)572 346 000

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, hoe los ik dit op?

Het kan voorkomen dat bij het plaatsen van een bestelling een technisch probleem ontstaat. Dit is niet altijd te voorkomen, uiteraard doen we ons uiterste best om het bestellen zo eenvoudig mogelijk te laten verlopen.
Als u een foutmelding krijg in onze webshop, of bestellen om welke reden dan ook niet lukt vragen wij u vriendelijk contact op te nemen.

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur t/m 17.00 uur.
U kunt ons bereiken per e-mail via info@filmolux.nl en telefonisch via 0031 (0)572 346 000

Om u op een juiste manier te kunnen helpen is het, in geval van een foutmelding, behulpzaam als u de melding nog in beeld heeft staan of een printscreen kunt maken.

Indien het probleem niet direct opgelost kan worden kunt u uw bestelling ook per mail of telefoon aan ons doorgeven.

Kan ik mijn bestelling ook telefonisch of per mail doorgeven?

Ja dit kan, wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur t/m 17.00 uur.
U kunt ons bereiken per e-mail via info@filmolux.nl en telefonisch via 0031 (0)572 346 000

 

Indien het probleem niet direct opgelost kan worden kunt u uw bestelling ook per mail of telefoon aan ons doorgeven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

0

Your Cart